באיזו מסעדה ניתן למצוא הכי הרבה מפורסמים?

פותחים את מדור הרכילות באופן תדיר ומחפשים סלבס? מעוניינים לפגוש מפורסמים פנים מול פנים? התחילו מהמסעדות הבאות

 עולם הפפראצי כבר שנים מהווה חלק משמעותי ובלתי נפרד מחיי הסלבס ומעולם הבידור. באופן כללי, אנשים לרוב מסמנים פגישה עם סלבס או חוויה של לראות סלבס ברחוב כחוויה חיובית, מרגשת ועבור רבים, אפילו בלתי נשכחת. חשבו על מקרה בו אתם יושבים במסעדה ולפתע אתם מזהים בשולחן הסמוך, או אפילו בתור לשירותים, במפורסם ניצב לידכם, ממש בחיים האמתיים. כבר מרגישים את הפרפרים? במיוחד בשבילכם, הנה סיכום קצר של מסעדות שניתן למצוא בהן הכי הרבה מפורסמים.

 

מסעדת הקנטינה

למעט הזוג האופנתי והמוצלח גלית גוטמן ובן זוגה יגאל אהובי, תוכלו למצוא במסעדת הקנטינה קשת רחבה של מפורסמים ומסתבר שבתדירות מאוד גבוהה. מדובר במסעדה יוקרתית היושבת בשדרות רוטשילד ומגישה אוכל איטלקי איכותי. המיקום המרכזי שלה והקרבה לשדרות רוטשילד מושכים הרבה מפורסמים להגיע, להתיישב לאכול בה ולהיראות בציבור ואל מול הפפראצי.

 

קפה תחתית

מסעדת הקנטינה אשר בהחלט מארחת הרבה מפורסמים, אפילו ברמתו של יגאל אהובי, נותנת מענה בעיקר למפורסמים בסטייל ובאופי מסוים. עבור מפורסמים אחרים, דווקא קפה תחתית האופנתי יהיה המקום למצוא אותם. שמות עכשוויים, מבוגרים וצעירים, ניתן למצוא בבית הקפה הממוקם ברחוב לינקולן בתל אביב ובהחלט נחשב כבית קפה יחסית זול ויומיומי, אך איכותי ובעל סטייל מיוחד אשר מפורסמים מחפשים להזדהות עמו.

 

מסעדות יוקרה

באם ניקח שוב את יגאל אהובי כדוגמא, מפורסמים בסדר גודל כמו שלו, לרוב מחפשים מסעדות טיפה יותר יוקרתיות מקפה תחתית, אם לא יוקרתיות מאוד. אפילו כאלה אשר גם השף שלהן מפורסם בפני עצמו. דוגמאות לכך הן המסעדה החדשה של שחף שבתאי (אשר נפתחה בתקופה הקורונה) אך צברה תאוצה ומארחת המון מפורסמים באופן תדיר. גם מסעדת seatara  המגישה מנות ים, פותחת שעריה לאירוח של המון מפורסמים המגיעים לסעוד בנעימות וברמה גבוהה.

 

מה מפורסמים מחפשים?

באופן כללי ניתן לטעון כי כל מסעדה תל אביב בעלת שם, גם כאלו הנתפסת כיומיומית, אך בוודאי שגם אלו הנחשבות כיוקרתיות ביותר, יהיו מסעדות אשר יהיה ניתן למצוא בהן מפורסמים בכל שעות היממה. פלוס נוסף אשר הופך מסעדה למושכת סלבס, היא כמובן היותה שייכת לסלב בפני עצמו, שמות כמו אסף גרניט, שגב משה, חיים כהן וכמובן אייל שני, מושכים אליהם מפורסמים נוספים אשר מגיעים לאכול ולהיראות.

מעוניינים במפגש "פתע" עם מפורסם בסדר גודל לאומי או אפילו בינלאומי? התחילו ממסעדת הקנטינה הממוקמת ברוטשילד והמשיכו משם לקפה תחתית היושב בלינקולן. לחילופין, הזמינו מקום במסעדות יוקרתיות היושבות בתל אביב ובעלות שם לאומי ואפילו ובעיקר כאלה אשר השף או הבעלים שלהן מפורסם בפני עצמו. שיהיה בהצלחה ובתאבון!

 

מנת גורמה

באותו נושא
מיקרוגל
הציוד שכל מפעל מזון צריך

אתם חושבים להגשים את החלום שלכם ולהקים מפעל מזון שיהיה שייך רק לכם? תוהים מה תוכלו לעשות כדי שמפעל המזון שלכם יתקדם ויהיה מוביל ומצליח?

קרא עוד »