אתה בלוגר מזון? כך תוכל להיות הצלחה מסחררת באינסטגרם

צריך לחיות עמוק מתחת לאבן בשביל לא להכיר את תופעת המשפיענים והבלוגרים שרצה היום ברשתות החברתיות וסוחפת את כל העולם בעזרה. אחת הדרכים להתברג לטופ שבטופ בעולם הזה היא להיות בלוגר מזון, אך למרות שרבים רוצים לעשות את זה – לא כולם מצליחים. במאמר זה נספר לכם כל מה שצריך לדעת על בלוגרי מזון, איך להיות הכי טובים שיש ולהצליח בענק. 

 

מי הוא בעצם בלוגר מזון?

בלוגר מזון הוא יוצר תוכן המתמקד בתחום המזון, הקולינריה והמבטח באינסטגרם. בלוגר מזון יכול להיות שף בעל מסעדה המעלה תוכן הקשור בה, או בשלן חובב שמתעד את הארוחות שהוא מבשל למשפחה שלו. גם אתם יכולים להיות בלוגרי מזון, אם רק יהיו לכם את הכלים הדרושים להצלחה בפלטפורמה כמו אינסטגרם.

בלוגרית אוכל

מה בלוגר מזון מפרסם באינסטגרם?

כשמו כן הוא, בלוגר מזון מפרסם בעיקר תכנים הקשורים אל עולם הקולינריה, מתכונים, ביקורות על מוצרים שונים, טריקים וטיפים בעולם המטבח, ביקורות על מסעדות ובתי קפה, וכן סרטונים המשתתפים בטרדנים השונים שרצים ברשתות החברתיות.

בלוגר מזון יכול להיות בעל תעודות המכשירות אותו כשף, כתזונאי או איש מקצוע אחר – או פשוט להיות חובבן שמצליח לרכוב על הגל באינסטגרם ולהשיג עוקבים נאמנים ששמחים לראות את התוכן שלו בעקביות. אבל איך הופכים לאחד כזה?

 

איך הופכים לבלוגר מזון מוצלח באינסטגרם?

רבים תוהים מהו סוד ההצלחה של בלוגרי מזון ברחבי העולם. איגדנו עבורכם את הדרכים הכי טובות ואפקטיביות להפוך להצלחה מסחררת באינסטגרם:

 

קניית עוקבים או לייקים

דרך מעולה להגדיל את החשיפה שלכם ולוודא כי גולשים רבים מוצאים אתכם ואת הבלוג שלכם באינסטגרם, היא קניית עוקבים באינסטגרם. זוהי דרך אפקטיבי מאוד שמשתמשים בה בתי עסק רבים, מותגים ומשפיענים שמחפשים להגיע לקבל רחב יותר ורוצים להגדיל את כמות העוקבים שלהם.

 

העלאה שוטפת ושגרתית

האלגוריתם של האינסטגרם מתעדף ערוצים ויוזרים שמעלים באופן שגרתי לפלטפורמה. נכון, אם תצליחו להוציא סרטון מדהים שיזכה להצלחה מסחררת ויראלית בן-לילה זה היהי לא רע, אבל גם אז תצטרכו להקפיד להמשיך להעלות תוכן בכדי שהאלגוריתם יציע את הערוץ שלכם לגולשים אחרים בפלטפורמה.

 

היצמדות לטרנדים

גם אם הטרנדים החולפים ברשתות החברתיות הם לא כוס התה שלכם, עדיין חשוב שבתור בלוגרי מזון תעקבו אחריהם ותעלו תוכן שקשור אליהם. בין אם זה סאונד שכולם משתמשים בו, או טרנד כזה או אחר שקשור לתוכן עצמו – אם תיקחו בטרנד חלק, יש יותר סיכוי שיותר גולשים יראו את התוכן שלכם ויעקבו אחריכם בעקבותיו.

 

שיתופי פעולה

בלוגר מזון שמעוניין להרחיב את קהל העוקבים שלו, ישכיל לשתף פעולה עם בלוגרים אחרים. כך תוכלו לגרום לקהל יעד חדש להיחשף לתוכן שלכם, ולהגדיל את הסיכוי שיעקבו אחריכם ויגדילו את כמות הצופים שלכם באופן משמעותי.

 

לסיכום

בכדי להיות בלוגר מזון מצליח חשוב שתעקבו אחרי טרנדים, צ=תשקלו לרכוש עוקבים ולייקים, תעלו תוכן באופן קבוע ותשתפו פעולה עם בלוגרים אחרים באינסטגרם.

בלוגרית אוכל

באותו נושא