ארוחות בוקר משתלמות במיוחד באילת

אילת היא העיר הכי אידיאלית לחופשה – אפשר להתפנק בים, ליהנות במלון, להשתזף אבל יותר מכל – ליהנות מהמסעדות האיכותיות שבעיר.

אילת היא פנינה מבחינה קולינרית, יש בה מגוון מסעדות – חלבי, בשרי, כשר, ברים ועוד.

אם תאכלו את החופשה שלכם המסעדות הנפלאות שיש לעיר הזו להציע אתם תהפכו את

החופשה לחלומית.

איפה מתחילה הבעיה? במחיר כמובן.

המסעדות בארץ כבר עברו כל גבול של היגיון עם המחירים שהן מציעות, וזה נכון גם לגבי הפריפריה.

נמאס לכם מזה? הגעתם למקום הנכון, בכתבה הבאה נראה לכם איפה יש את ארוחות הבוקר המשתלמות ביותר באילת.

 

אין כמו ארוחת בוקר

כל אחד יודע שארוחת בוקר היא חלק מרכזי בחופשה. תשאלו חבורת נערים לאחר לילה אלכוהולי, זוג צעיר בחופשה, משפחה שיצאה לחופשה, כולם יגידו לכם שארוחת הבוקר היא השיא של החופש. בשונה מהשגרה המלחיצה בה דוחפים כריך לפה במהירות ובחיפזון שוברי שיאים – בחופש אתם יכולים להקדיש כמה זמן שתרצו רק לקפה של הבוקר – פשוט תענוג! באילת יש מגוון מסעדות שיציעו לכם ארוחות בוקר מדהימות שכוללות – סלטים, ביצים, קפה, מיצים סחוטים, מגוון מתבלים וכל טוב אחר שתדמיינו בראשכם.

 

מסעדות באילת

המסעדות המוכרות הן – קפה בריוש עם אווירה אירופאית קסומה, עוגה צ'אגה עם מאפים נפלאים, פסטורי עם אוכל איטלקי משובח והטובה מכל – קפה קרמה באילת. ארוחות הבוקר בקרמה קפה הן עשירות ומגוונות. תוכלו למצוא ארוחה ליחיד שכוללת הכל – סלט, שתייה חמה וקרה, מתבלים, לחם משובח ועוד. כמו כן, תוכלו למצוא דיל של ארוחה זוגית מפנקת. קפה קרמה הוא המשובח מבין בתי קפה באילת.

 

המחיר בקפה קרמה – אין דברים כאלה!

מחיר של ארוחת בוקר ליחיד בארץ לא יורד מחמישים שקלים ובדרך כלל כולל רק שתייה אחת, חמה או קרה. לא תאמינו אבל בקרמה קפה ארוחת בוקר ליחיד עולה 40 שקלים בלבד וניתן להזמין שני סוגי שתייה. אבל זה לא נגמר כאן – גם הארוחה הזוגית היא מושלמת וזולה בטירוף! תוכלו ליהנות מארוחה זוגית עשירה ב- 75 שקלים בלבד, מחיר נוח לכל כיס. בקרמה קפה רוצים לתת לכם את השירות הטוב ביותר והאוכל הטעים ביותר מתוך תפיסת עולם של צדק חברתי – מסעדה במחירים הוגנים יוצרת חברה חדשה! ואל תדאגו – ירידה במחיר לא מראה על ירידה באיכות, האוכל נהדר – מוזמנים לקרוא ביקורות משבחות עלינו באתרים שונים.

 

סיכום

ארוחת בוקר היא חלק חשוב מהחופשה. אם פספסתם ארוחה במלון או שפשוט לא התעוררתם בזמן, הגיעו למסעדות הרבות שאילת מציעה לתייר. אנחנו ממליצים על קרמה קפה בגלל האיכות, השירות והמחיר. גם אם תאכלו שם כל בוקר אתם לא תרגישו שהוצאתם סכום נכבד. קרמה קפה היא מלכת ארוחות בוקר באילת.

 

אוכל

באותו נושא
מגשי אירוח
3 טיפים לבניית מגשי אירוח

מגשי אירוח יכולים להיות בדיוק הפתרון המושלם שאתם צריכים לאירוע הקרוב. מגשי אירוח נותנים את תחושת השפע המתבקשת שנרצה להעביר לאורחי האירוע שלנו, והדרך שלנו

קרא עוד »