יורדים לאילת? אלה הדברים שאסור לכם לפספס

אחת הערים המיוחדות ביותר במדינת ישראל היא העיר הדרומית ביותר שלה – אילת. מהחופים הססגוניים של העיר, דרך מסעדות ייחודיות שאין בשום עיר אחרת, ועד למרכזי הקניות הזולים בזכות החיסכון במע"מ – אילת היא עיר התיירות המבוקשת והאהובה ביותר על הישראליים, וכמובן גם עבור התיירים מחו"ל. במאמר הבא נספר לכם מעט על הדברים שאסור לפספס בעיר אילת.

 

חופי הים

כשאומרים אילת – התמונה הראשונה שעולה לרוב האנשים היא חופי הים. מחוף הדקלים ועד החוף של מוש – אחת הערים בארץ שחופי הים בה יפים ומרהיבים במיוחד – היא אילת. בחופים רבים תוכלו גם למצוא מסעדות קטנות המגישות ארוחות בוקר וצהריים, לצד בירות וגלידות להשלמת החוויה הישראלית במיטבה.

מסעדות

אטרקציות

אילת הייתה יכולה להיקרא בשם אחר – "עיר האטרקציות". ולראייה, הטיילת באילת מציעה מגוון אטרקציות – מגדול ועד קטן. מהמלונות האהובים והמבוקשים ביותר הסובבים את הטיילת דרך מתקני השעשועים ודוכני הקניות הנמצאים באזור – האטרקציות בטיילת הפכו את האזור למואר ולשוקק חיים בכל שעה ביממה.

 

מסעדות

לאחר שנהניתם באטרקציות של העיר והשתזפתם על החוף, הגיע הזמן לאכול – וגם כאן אילת יודעת לכבד בהצעות מעניינות. כשחושבים על מסעדה באילת צריך להבין מהו הכיוון הקולינרי שאליו אתם מכוונים. ברחבי העיר ישנן רשתות הסעדה הנמצאות בשאר חלקי הארץ המוכרות לרוב האנשים, אך ישנן מסעדות ייחודיות לעיר שלא תוכלו למצוא בשום מקום אחר. ממסעדות דגים איכותיות לדוכני פלאפל, ומבשרים טריים ועד למסעדות איטלקיות – המגוון בעיר נותן את האפשרות להתאים מסעדה לכל אדם ואדם.

 

חיי הלילה

לכל מי שמחפש להמשיך לבלות גם לאחר שקיעת השמש, אילת מציעה מגוון של מועדונים וברים בכדי להמשיך את השמחה והאווירה הטובה אפילו עד השעות הקטנות של הלילה. מדאנס-ברים ועד לפאבים – אילת הפכה לעיר מרכזית של חיי הלילה בארץ, וממתגת עצמה לאט לאט כ"עיר ללא הפסקה" החדשה.

מסעדות

קניות

אם המיתוג החדש של אילת הוא "עיר ללא הפסקה", אז ידוע שהמיתוג הישן היה בעברו "עיר ללא מע"מ". בשנת 1985 הוגדרה העיר אילת כאזור סחר חופשי, וזאת בכדי לקדם את העיר באופן כלכלי ובשביל שתהיה אטרקטיבית יותר בעבור תיירים מהארץ ומחוצה לה. ברוב מתחמי הקניות והקניונים תוכלו למצוא שלטי ענק שמזכירים לכם שבעיר אין מע"מ, כך שהמחירים יכולים להיות נמוכים באופן משמעותי מבשאר חלקי הארץ. הגדרת העיר כאזור סחר חופשי העניק לבעלי העסקים, ממלונאות ועד למסעדות, רווחה כלכלית והזדמנות להתפרנס באופן מכובד בימי הקיץ, מאחר ובימי החורף העיר מתוירת באופן מינימלי.

 

סיכום

העיר אילת היא העיר שהכי כדאי לבקר בה לקראת החופשה הבאה שלכם. מחיי הלילה התוססים ועד המסעדות, מהקניונים ועד חופי הים – העיר פותחת את שעריה לכל מי שרוצה להתנתק מעט מהשגרה השוחקת, ולכמה ימים ספורים לשכוח מכל הצרות.

מסעדות

באותו נושא
מיקרוגל
הציוד שכל מפעל מזון צריך

אתם חושבים להגשים את החלום שלכם ולהקים מפעל מזון שיהיה שייך רק לכם? תוהים מה תוכלו לעשות כדי שמפעל המזון שלכם יתקדם ויהיה מוביל ומצליח?

קרא עוד »