אי למטבח עם שיש – על נוחות ועיצוב לא מתפשרים

בשנים האחרונות ישנה עלייה משמעותית ברכישת אי למטבח עם שיש. הדבר נובע ממספר רב של סיבות שיצוינו בפניכם בהמשך.

את הסיבות הללו אספנו לאחר ששוחחנו עם אנשים שיש להם אי במטבח כבר שנים ארוכות.

כך שאם אתם נמצאים רגע לפני הליך של עיצוב המטבח, כדאי שתדעו שאתם צריכים לקרוא את המדריך הנוכחי לעומק, כדי שתוכלו לדעת שאסור לכם להתפשר על נוחות ועיצוב.

 

הסיבה הראשונה לבחירת אי למטבח עם שיש – בגלל האכסון

בבתי אב רבים בארץ ובעולם נעשה שימוש יום-יומי באי למטבח עם שיש. אם תשאלו את אלו שעושים בו שימוש, הם יגידו לכם מיד שהסיבה העיקרית היא – האחסון הנוסף. תדמיינו לרגע שבאמצע המטבח שלכם עומד "אי". כזה שמאפשר לכם לעשות בו מספר שימושים, למשל:

  • לאחסן בתוכו פריטים שונים כמו: סט צלחות, מיקסר, אובן טוסטר וכו'
  • לאחסן עליו פריטים שונים כמו: סלסלת פירות, עציץ וכו'

הנוחות בשימוש של אי במטבח נובעת לא פעם עבור אלו שיש להם מטבחים קטנים, כך שמתאפשר להם לקבל מקום נוסף של אחסון.

 

הסיבה השנייה לבחירת אי למטבח עם שיש – בגלל העיצוב

חשוב לציין בפניכם כי הבחירה ברכישה של אי למטבח עם שיש אינה נובעת אך ורק בעקבות האכסון. ישנו יתרון משמעותי נוסף שאי אפשר שלא לציין אותו – העיצוב. האי מקנה לכל מטבח מראה ייחודי ויוקרתי. זהו תוסף חיוני עבור כל מטבח באשר הוא. מטבחים שבהם אין אי עשויים להיראות לא פעם כמשעממים וחסרי אופי. ראוי לציין כי בעת רכישה של אי, ניתן לעצב אותו עם סוגים שונים של שיש בהתאם לבחירה שלכם. למשל, שיש שחור, שיש לבן עם "כתמים" בצבעים שונים, שיש אפור ועוד. הבחירה נתונה בידכם בכל הנוגע לתחום העיצוב.

 

הסיבה השלישית לבחירת אי למטבח עם שיש – הנוחות

אחד הדברים שכל אחד רוצה שיהיה לו במטבח זה מקום אחסון נוסף. אתם כבר יודעים שהשימוש באי מקנה לכם מקומות אחסון נוספים, אין צורך לפרט בנושא. אך השאלה האמתית היא – האם אתם יודעים כמה נוח יהיה לכם כשתשמשו באי? מבירור שערכנו בנושא, גילינו שסיבה חשובה לא פחות מהקודמות נוגעת לנוחות. אי עם שיש משמעו – משטח עבודה נוסף. כך שאתם לא צריכים לבקש מבת הזוג, בן הזוג או הילדים, לפנות לכם את השיש כי אתם זקוקים למקום עבודה פנוי. אתם יכולים פשוט לגשת אל האי ולהכין את המטעמים שלכם עליו.

 

לסיום

עד כאן הסיבות שגורמות לאנשים רבים לבחור באי למטבח עם שיש. אנו סבורים שכעת, רבים מהקוראים של המדריך הנוכחי יצאו לבדוק פרטים נוספים ברחבי הרשת, במטרה לקנות את האי הבא שלכם. אם אתם מתכננים לעשות כך, אנו מאחלים לכם שתהיה רכישה נכונה ומדויקת עבורכם.

חלל מעוצב

 

באותו נושא
מגשי אירוח
3 טיפים לבניית מגשי אירוח

מגשי אירוח יכולים להיות בדיוק הפתרון המושלם שאתם צריכים לאירוע הקרוב. מגשי אירוח נותנים את תחושת השפע המתבקשת שנרצה להעביר לאורחי האירוע שלנו, והדרך שלנו

קרא עוד »