אילו פולי קפה מתאימים למכונת מקינטה

מכונת מקינטה הפכה כבר מזמן לכלי שנמצא כמעט בכל בית.

כל אוהב קפה אמיתי יודע ששום מכונת קפה אוטומטית או אבקה של קפה נמס יוכלו להגיע לארומות, המרקמים, הטעמים והניחוחות שאותם מפיקה מכונת

מקינטה, ולכן חווית הקפה האמיתית מתחילה ומסתיימת בדיוק בה.

גם אתם משתמשים במכונת מקינטה? כדאי שתדעו שלא כל פולי קפה יכולים להתאים לה.

היום נספר לכם אילו פולי קפה מתאימים למכונת מקינטה, כדי שתוכלו להשתמש בה בחכמה ולהפיק ממנה את הקפה הטוב ביותר שעליו אתם יכולים לחלום.

 

מכונת מקינטה – מהי?

אז למי מכם שלא מכיר, מכונת מקינטה היא למעשה מכונת קפה קטנה, שנראית כמו מעין כד קטן. הכד הזה בנוי מכמה חלקים – חלק שבו יש למלא את המים, חלק שבו מונחים פולי הקפה הטחונים, וחלק שבו המים ופולי הקפה הטחונים הופכים לאחד ומייצרים את תערובת האספרסו המושלמת.

לכן, יש לבחור בקפידה קפה טחון למקינטה, בצורה שתתאים לה מבחינת דקיקות טחינת הפולים, ותוכל לשמש אותה לכדי הכנת כוס הקפה הטובה ביותר.

 

טחינת פולי קפה – היכרות

מכונת מקינטה יכולה להכיל פולים שטחונים בצורה בינונית, כלומר בגודל שמזכיר את גודלו של גרגיר סוכר. מדובר כאן על טחינה פחות אגרסיבית ודקיקה מאשר טחינה של פולי קפה למכונת אספרסו, ששם מדובר על טחינה דקה ביותר שגודלה מזכיר יותר את גודלו של גרגיר מלח דק.

טחינה של פולים בצורה גסה יותר או עדינה יותר מאשר הטחינה הבינונית עלולה להוביל את הפולים לא להתאים למכונת מקינטה, ובהתאם לא תצליחו לייצר את כוס הקפה המושלמת. לכן, חשוב שתקחו בחשבון את מדד הטחינה בעת בחירת הפולים.

 

הטעמים של פולי קפה שמתאימים למכונת מקינטה

לאחר בחירת פולי הקפה בהתאם לסוג הטחינה שלהם, תוכלו כמובן לבחור את הטעמים שאתם אוהבים. קיימים פולי קפה טחונים עם טעמים שונים, ואתם מוזמנים לבחור את זה שהכי קרוב לטעם האישי שלכם – טעמים מרים יותר, טעמים חזקים יותר, טעמים פירותיים יותר, טעמים חמצמצים יותר, טעמים עדינים ומתוקים יותר, טעמים עשירים ומלאי ארומה ועוד.

לבסוף, המטרה היא לא רק להתאים את הפולים למקינטה מבחינת הטחינה, אלא גם ואולי בעיקר מבחינת הטעמים.

 

תפעול המקינטה – הדבר החשוב ביותר בעניין

בסופו של דבר, אחרי רכישת הפולים, חשוב גם לתפעל את המקינטה כמו שצריך. שימו לב להניח כל דבר במקום – את פולי הקפה הטחונים ואת המים, וכמובן לחבר היטב בין כל החלקים לקראת החימום על הגז. באופן הזה, יוכלו המים לבעבע ולהפיק את מנת האספרסו מהפולים הטחונים שבחרתם.

חשוב לשמור גם על ניקיון המקינטה ולהקפיד על ניקיון יסודי של כל החלקים מכוס קפה אחת לאחרת, כדי להצליח להפיק כוסות קפה רבות לאורך זמן. זה הזמן להכין לעצמכם כוס קפה טובה, להתרווח בכיסא ופשוט להנות!

פולי קפה

 

באותו נושא
מגשי אירוח
3 טיפים לבניית מגשי אירוח

מגשי אירוח יכולים להיות בדיוק הפתרון המושלם שאתם צריכים לאירוע הקרוב. מגשי אירוח נותנים את תחושת השפע המתבקשת שנרצה להעביר לאורחי האירוע שלנו, והדרך שלנו

קרא עוד »