איך שליחויות ישפרו לכם את העסק

ימי הקורונה השאירו פלחים משמעותיים מהמשק הישראלי בבית.

אלו שעד לפני שנתיים נהגו להתרוצץ, להגיע למסעדות, לקניון, לקולנוע ולאזורי התעשיה, נשארים היום בבית ומתקשרים עם העולם דרך המדיה החדשה.

הדבר הוביל לירידה משמעותית במכירות של בתי עסק שלא השכילו להתאים את עצמם למציאות המתחדשת.

אלו שכן קראו את המפה, הצטרפו לשירותי שליחויות ומינפו את העסק שלהם.

 

מה צריך בשביל שירותי שליחויות?

שירותי שליחויות בתפוצה רחבה דורשים רכב. אמנם רכב בישראל הוא עסק יקר, אך בעזרת רכישה ממומנת ניתן בהחלט לרכוש רכב חדש ואמין. בעסקת מימון לרכב תשלמו מקדמה מסוימת ולאחר מכן תחזירו החזר חודשי בעד היתרה ותהנו מהרכב החדש כבר מהרגע הראשון.

מעבר למכונית, תידרשו לכוח אדם אמין ואיכותי. יש להגיד שגיוס עובדים נעשה למשימה לא פשוטה כלל מאז פרוץ המגפה. מכיוון שכך, מומלץ שלא להחזיק בשליח באופן עצמאי, אלא להיעזר בשירותי חברות משלוחים המתעסקות בכל עניין ההפצה ומספקות בעצמם את כל הדרוש לשם כך. חברה מצטיינת בתחום היא חברת רימון שליחויות, המבצעת את השירות במקצועיות ובאדיבות.

 

יתרונות השליחויות

כאמור, שירותי משלוחים מינפו עסקים רבים בישראל. להלן נברר כיצד הם עשו זאת ונקרא גם לכם להצטרף למהפכה המתחוללת אל מול עינינו.

 

פלחי שוק חדשים – הגדלת ההיצע

בתי העסק המסורתיים מתמקדים בפלחי שוק מסוימים אליהם פונה העסק. שירותי המשלוחים עוזרים להתגבר על חסמים גיאוגרפים ולהגיע לפלחי שוק רחבים יותר, בכל רחבי המדינה. הם גם מאפשרים להציע מגוון רחב של מוצרים שהשליח לא יקנה בחנות אך ישמח להזמין באופן מקוון. כך, תוכלו לשכלל את המוצרים שלכם ולהתאים אותם לתפוצה הרחבה וליתרונות שבהגעת המוצר אל בית הלקוח.

 

חסכון בכוח אדם

שירותי משלוחים מאפשרים לחסוך בנותני שירות בתוך החנות. הודות לשירותי המשלוחים, נתח משמעותי מהלקוחות שלכם יבצע רכישות מקוונות של המוצרים ולא יגיע לחנות עצמה.

התוצאה הישירה היא שלא תצטרכו להציב כוח אדם שיעניק שירות לאותם לקוחות בחנות ותוכלו לחסוך בהוצאות המשכורות לעובדים. כמו כן, במידה ותראו שהמשלוחים תופסים נתח משמעותי מהפעילות העסקית שלכם, תוכלו להקטין את שטח החנות ולחסוך בהוצאות שכירות וארנונה.

 

שימור לקוחות בעידן הקורונה

פתחנו את הכתבה בשינויי ההרגלים של הלקוחות עקב הקורונה. שינויי ההרגלים וההישארות בבית עלולים לגרום לגדילה בקצב איבוד הלקוחות. שירותי המשלוחים צפויים להאט תופעה זו ולשמור על לקוחותיכם שלא יפסיקו לקנות אצלכם. חישוב פשוט של ערך חיי לקוח (CLV) יצביע על היתרון המשמעותי שבשימור לקוחות, לעיתים גם על חשבון משיכת לקוחות חדשים.

 

איך לבצע את שירות המשלוחים?

לאופן הביצוע המדויק ראוי להקדיש כתבה נפרדת. בקצרה נגיד שיש להוסיף אופציה לרכישה מקוונת באתר או בטלפון של החנות וההזמנה תקושר ישר לרימון משלוחים או חברת המשלוחים האחרת בה בחרתם והמשלוח יבוצע במהירות וביעילות.

 

לסיכום

שירות משלוחים הוא קריטי בעת המודרנית, וביתר שאת בימי מגפת הקורונה. המשלוחים יאפשרו לנו להאריך את משך חיי הלקוחות ולהגדיל את ערך חיי הלקוח, להגיע לפלחי שוק חדשים, לחסוך בכוח אדם ושאר הוצאות וכל זאת בפשטות יחסית. במידה והשירות יבוצע על ידיכם – קנו רכב במימון. במידה ותבחרו בשירות דרך חברת משלוחים, אנו ממליצים על חברת רימון משלוחים. בהצלחה!

מעבר ציוד

 

באותו נושא
מגשי אירוח
3 טיפים לבניית מגשי אירוח

מגשי אירוח יכולים להיות בדיוק הפתרון המושלם שאתם צריכים לאירוע הקרוב. מגשי אירוח נותנים את תחושת השפע המתבקשת שנרצה להעביר לאורחי האירוע שלנו, והדרך שלנו

קרא עוד »