איך להכין קינוחי שוקולד מעולים במינימום מאמץ

הכנה של קינוחי שוקולד יכולה להיות עניין פשוט למדי, עבור מי שמכירים בטיפים הבסיסיים. אחרים, שטרם הכירו בהם, עשויים לגלות שהעיסה שהם הכניסו לתנור, יצאה בדיוק באותו מרקם. מדריך זה יסייע במניעת הטעויות הנפוצות ויציג את כל הטיפים שיאפשרו להכין קינוחי שוקולד מעולים במינימום מאמץ. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתצאו עם כל הידע שיכניס אתכם למטבח בביטחון, כדי שתוכלו לצאת ממנו עם קינוחים טובים.

 

טיפ ראשון: תשמרו על פשטות

הטעויות הנפוצות ביותר שקורות בעת הכנת קינוחי שוקולד, נובעות לא פעם מניסיונות הכנה של קינוחים מורכבים. אם אתם חדשים בתחום האפייה והשוקולד, עליכם להתחיל בקינוחים פשוטים שזמן ההכנה שלהם קצר יחסית (כלומר, עד 20 דקות, לא כולל ההכנסה לתנור). בנוסף, נמליץ להיצמד למתכונים שיש בהם מרכיבים פשוטים, לדוגמא:

  • קמח
  • סוכר
  • שוקולד
  • שמן\חמאה
  •  ביצים וכו'

הימנעו מהכנת קינוחים שמצריכים שימוש במרכיבים שאינכם מכירים.

הכנת שוקולד

טיפ שני: תבדקו שיש לכם את כל המרכיבים בבית

בשלב זה עליכם לבדוק שיש בידיכם את כל המרכיבים שמופיעים במתכון (ולוודא שהכמויות זהות לאלו שמופיעות במתכון). כך שאם לצורך הדוגמא, אתם מכינים עוגת שוקולד, תצטרכו לברר מראש שיש בבית מארז שוקולד דה קרינה, 3 ביצים, חצי חבילת חמאה, 2 כוסות קמח ושקית אבקת אפייה. זו הדרך הטובה ביותר לחסוך לעצמכם כאב ראש וריצה לסופר הקרוב, בזמן שהמיקסר עובד.

 

טיפ שלישי:  תכינו את כל המרכיבים לפי כמויות

הכנת קינוחי שוקולד מצריכה ריכוז מקסימלי. לכן, ההמלצה היא לסדר מראש את המרכיבים הדרושים לפי הכמויות. כלומר, תסדרו כל מרכיב בתוך קערה/ כוס/ כפית ייעודית ותניחו את כל אלה על גבי משטח נקי. כך תצטרכו להעביר את המרכיבים ישירות לתוך הבלנדר ותפחיתו את הסיכוי להופעת טעויות בעת ההכנה.

 

טיפ רביעי: תשאירו את היצירתיות בצד

אנו לא רוצים לדכא חלילה את היצירתיות שלכם, רק נמליץ להשתמש בה בסיום הכנת הקינוח. שכן, הוספה או החסרה של רכיבים בעת הכנת הבלילה, עשויה להפוך את הקינוח שלכם לבלתי אכיל. מדובר בתרחיש שמתקיים לא פעם בקרב מי שנכנסים למטבח לראשונה. שכן, המומחים בתחום יודעים שעליהם להיצמד למתכון ולא להוסיף או לגרוע ממנו דבר.

 

טיפ חמישי: תכינו מראש את התנור

רגע לפני סיום, נדגיש שעליכם לבדוק אם יש צורך בחימום התנור, טרם הכנת הקינוח אליו. במידה וכן, עליכם לבחור את הטמפרטורה המתאימה ולהפעיל טיימר שיאפשר להוציא את הקינוח בזמן המדויק. הוצאתו לפני או אחרי הזמן המתאים, עשויה לפגוע באיכות הקינוח באופן ניכר.

 

לסיום

עכשיו אתם יודעים איך תוכלו להכין קינוחי שוקולד מעולים במינימום מאמץ. כעת, נותר לכם ליישם את כל הטיפים שהוצגו לעיל, להגיש לאורחים שלכם קינוחים מושחתים וליהנות מהמחמאות שיורעפו עליכם.

שוקולד

באותו נושא