איך להכין מגש פירות מושלם לאירוח בבית

מגש פירות מובחרים, טריים וצבעוניים, מושלמים לאירוח בבית.

מגש של פירות העונה, שטופים, חתוכים ומוכנים לאכילה, מענג את העין ואת החך, קל ומהיר להכנה, ואינו דורש ידע קודם, רק לקנות, לחתוך, לסדר ולהגיש.

 

פירות מושלמים לאירוח

אירוח בבית, דורש הערכות מקדימה, המתחילה בעריכת קניות של המצרכים הדרושים, שעות של עמידה במטבח ליד הכיריים, בישול, אפייה והרבה אנרגיה. מגשי פירות, יכולים לשמש כחטיף מושלם לפני הארוחה, או כקינוח מתוק וכשר אחריה. אין צורך להסתבך בהקצפה, ערבול ומתכונים, מגש של פרות, יפטור אתכם מכל העבודה הקשה. מגש פירות ניתן להכנה בקלות בבית, אך ניתן גם להזמין, דרך האתרים השונים, בשיחת טלפון אחת. המבחר הקיים הוא רב, וישנו מגוון של גדלים ושילובי פירות, המתאימים לכל אירוח.

 

מספר רעיונות לסידור מגש פירות לאירוח

חיתוך פירות זה החלק הקל, בעיצוב מגש פירות לאירוח, הקושי הוא בעיצוב הפירות על המגש. לפניכם מספר רעיונות מקוריים, לסידור הפירות על המגש. מומלץ להשתמש בפירות העונה הטריים, וניתן גם להוסיף להם, פירות יבשים או מגוון של אגוזים.

 

הסידור הקלאסי

לסידור זה, רצוי להשתמש בצלחת לבנה גדולה, עגולה או מרובעת, כיוון שהצבע הלבן, ידגיש את צבעי הפירות. הרעיון הוא לסדר את הפירות לפי צבעים, כשהבהיר ביותר, נמצא במעגל החיצוני, והכהה ביותר במרכז. למגש כזה מתאימים פירות, כגון: תותים חתוכים לחצאים, אננס חתוך לקוביות, עיגולי בננה, עיגולי קווי, קוביות אפרסמון ופלחי קלמנטינה. התוצאה צבעונית, יפה וטעימה.

 

פרות עם שוקולד

היתרון של פירות, הוא היכולת שלהם להשתלב עם סוגים שונים של תוספות. לדוגמה: מגש המורכב מבננות ותותים בלבד ובמרכזו, רוטב שוקולד לטבילת הפירות. כדאי לנעוץ בכל חתיכת פרי קיסם, כדי להקל על האורחים את האחיזה, והטבילה של הפרי.

 

גביעי פירות 

חתכו סלט פירות המורכב מתותים, ענבים, בננות, אננס וכל פרי עונתי אחר שאתם אוהבים, הכניסו את סלט הפירות לתוך גביעי גלידה, הטבולים מראש בשוליהם, ברוטב שוקולד שהתקשה. סדרו את הגביעים על מגש, כך שהצד הרחב שלהם פונה החוצה, באופן שניתן לראות את הפירות שבפנים. היתרון במגש זה, מעבר לעיצוב המקורי, הוא שאין צורך בצלחות, כדי לאכול את סלט הפירות.

 

שיפודים

חתכו קוביות של פירות העונה, ניתן להוסיף גם פירות יבשים חתוכים. השחילו את הפירות על שיפודים, באופן כזה: בתחתית השיפוד תות, אחר כך תפוז, אחריו תמר, אננס, קווי ומשמש. כדאי להוסיף בקצה של כל שיפוד, גם ענב. את השיפודים, מסדרים אחד ליד השני בשורה, על גבי מגש ארוך ורחב. המראה הנוצר מיוחד, והפרות היבשים מוסיפים עוד אלמנט, המגוון את הטעמים.

 

לסכום

מגש פירות עונתיים וטריים, הוא קינוח מושלם וחגיגי לאירוח בבית, המתאים מאוד לארצנו שופעת הפרות.

 

קיווי

באותו נושא
תפוחים
מתכון להכנת מגש פירות מפנק

מגש פרות מפנק ומעוצב, משלל פירות טריים ועונתיים, מתאים ככיבוד איכותי לכל אירוע. המגשים מגיעים בשלל גדלים וצורות, ובמגוון פרות קלופים, חתוכים ומסודרים בצורה מגרה

קרא עוד »