איך להיות שף מוכשר גם בבית הפרטי שלך?

בשנה האחרונה ישנה יותר מודעות לאוכל בריא אותו מכינים בבית לעומת אוכל מעובד וקנוי.

לכן, יותר ויותר אנשים מכינים אוכל אותו קנו בעבר בסופרמרקט, באופן עצמאי בבית כדי שהילדים יאכלו יותר בריא.

המאמר יפרט איך להיות שפים מוכשרים בבית מבלי לקנות מזון מעובד.

 

לא רק לצלות על הגריל

כולנו יודעים שארוחת גריל בבית כוללת בשר מעובד הנקנה ברשתות השיווק שעליו המומחים השונים אינם ממליצים בשל רמות הכולסטרול והשומן שיש בו. היום אפשר גם אחרת. כדי לצלות בשר איכותי על הגריל ניתן להכין לבד את הנקניקיות וההמבורגר לילדים. אפשר לרכוש מכונה למילוי נקניקיות ולמלא ממש כמו באטליז בשר עוף או בקר איכותי בתוך מעיים ללא חומרים משמרים או מעובדים. בדומה לכך, ניתן להכין המבורגרים ממאה אחוז אנטריקוט, ללא שומן ותוספות אחרות ולהכין אותו לבד באמצעות מכונה להכנת המבורגר ביתית. לאחר מכן הצלייה על הגריל תהיה פשוטה ובמידה שאתם אוהבים. אם ממש רוצים לשמור על הבריאות ולא להשתמש בפחם, ניתן לצלות את הבשר על גריל גז או להשתמש בנינג'ה גריל שמעניק את אותו טעם לבשר אך ללא הריחות המלווים אותו ובמהירות רבה.

 

לטחון כמו באטליז

כאשר קונים בשר איכותי לא תמיד יש זמן לעמוד בתור ולבקש מבעל האטליז לטחון אותו. גם בבית אפשר להיות שף ולטחון את הבשר לבד באמצעות טוחן בשר מקצועי. את הבשר הטחון מתבלים ומכניסים למכונה שמייצרת המבורגרים באופן אוטומטי, כך שהכול הופך לקל ונוח יותר, דבר שלא התאפשר בעבר. הודות לטכנולוגיה המתקדמת, לחידושים השונים ולתכניות הבישול בטלוויזיה, למדנו שהחיים יכולים להיות הרבה יותר קלים במטבח.

 

לפלט לבד ולבשל

כאשר רוצים לבשל דגים הכי קל לבקש בחנות הדגים שיפלטו לכם את הדג, ינקו אותו ויוציאו את הקוצים. כיום בעקבות כל החידושים ניתן לנקות ולפלט לבד אם כי צריך לדעת לנקות דגים כדי לא להיפצע. רכישה של מכונה תעשייתית לחיתוך דגים ובשר תסייע לכם במלאכת החיתוך של הדג הטרי והנקי בצורה בטיחותית ומקצועית.

 

בייק אוף בבית

לא כולם אוהבים לאפות ולהכין עוגות, אך לפעמים מתחשק לאפות לבד, להתנסות במתכונים שווים ולהכין קינוחים לאורחים. כאשר יש בבית תנור אפייה מוצלח, מיקסר או מעבד מזון מקצועי, הכנת הקינוח או העוגה יהיו קלים ומהירים יותר. אז לא כועסים כשהעוגה לא תופחת או שהקצפת אינה יציבה. ברגע שיש בבית את המכשור המתאים כל אחד יכול להפוך לשף וליהנות מבישול ואפייה.

לסיכום, אם החלום שלכם היה לדעת לבשל, להיות טבחים מקצועיים ולאכול בריא יותר, עוד לא מאוחר להגשים אותו. התמקדו במוצרים טריים, בירקות, פירות ומזונות מזינים והכינו את הארוחות שלכם ושל משפחתכם לבד. כך גם תחסכו לא מעט כסף לאורך הזמן.

 

פסטה

באותו נושא
מגשי אירוח
3 טיפים לבניית מגשי אירוח

מגשי אירוח יכולים להיות בדיוק הפתרון המושלם שאתם צריכים לאירוע הקרוב. מגשי אירוח נותנים את תחושת השפע המתבקשת שנרצה להעביר לאורחי האירוע שלנו, והדרך שלנו

קרא עוד »