איך לבחור את הקייטרינג המושלם לאירוע שלכם

מתכוננים לאירוע? מזל טוב! בין הבחירה של הבגדים לבין הבחירה של האטרקציות, אל תשכחו את בחירה ההכי חשובה – האוכל. פתרונות הסעדה יכולים לעשות את ההבדל בין אירוע שכל האורחים יהנו ממנו, לבין אירוע שייגמר כשכל האורחים יעזבו מוקדם מהצפוי. בחירה של קייטרינג לאירוע יכולה להיות קצת קשה, ולכן ריכזנו עבורכם את שלושת הגורמים שהכי חשוב לבדוק בבחירה שלכם.

 

איך לבחור קייטרינג לאירוע

כדי להבין איך לבחור קייטרינג לאירוע, פנינו לכמה מומחים בתעשייה. הם אמרו לנו שאם אתם מחפשים קייטרינג חלבי מומלץ מילאנו פוד'ס הוא המקום בשבילכם, בגלל שלושה גורמים עיקריים – מחיר, שירותיות וטעם. סיכמנו את השיחה שלנו עם המומחים, והנה היא לפניכם.

 

קייטרינג זול, אבל לא מדי

גורם חשוב בכל תכנון אירוע הוא עמידה בתקציב. בסופו של דבר, ההוצאות סביב האירוע יכולות להצטבר לעשרות ואפילו מאות אלפי שקלים. לכן, זה רק טבעי שתחפשו את המקומות בהם ניתן לחסוך בעלות, בלי לפגום באיכות.

כשאתם מקבלים הצעת מחיר זולה במיוחד מקייטרינג – זה אמור להדליק לכם נורה אדומה. מסעיד שמציע את שירותיו במחיר זול במיוחד הוא אחד משלושת הבאים – חסר ניסיון שמחפש דרך למשוך לקוחות ולצבור מוניטין, 'חאפר' שחוסך על חומרי הגלם בהם הוא משתמש או אדם ללא כל חוש כלכלי.

 

קייטרינג עם מודעות לשירות

זה לא משנה אם אתם מחפשים בופה או הגשה לשולחן – מודעות לשירות היא היבט שאסור לוותר עליו בבחירה של קייטרינג לאירוע. זה לא משנה כמה האוכל טעים, או כמה יפה השמלה שהבת שלכם בחרה – יחס לא נעים ממלצר או מבעל הקייטרינג במהלך האירוע יכול להרוס לכם את המצב רוח למשך כל הערב.

לכן חשוב מאוד לדבר עם בעלי הקייטרינג מראש, עדיף באופן ישיר פנים אל פנים, כדי להבין אם אתם מבינים אחד את השני ו"משדרים על אותו הגל". אתם יכולים לבקש גם לבוא לאירוע שהקייטרינג לוקח בו חלק בשביל לבחון אילו מלצרים הוא מעסיק ומה מידת המודעות לשירות שיש להם.

 

קייטרינג טעים

בסופו של דבר – קייטרינג חייב להיות טעים. אפילו אם קיבלתם מחיר טוב למנה, וגם אם המלצרית חייכה אליכם לאורך כל הערב – אם בסופו של דבר אתם והאורחים שלכם לא נהנים, יצאתם בהפסד. כדי לוודא שהקייטרינג באמת טעים, אתם יכולים לבקש המלצות מחברים שהיו באירועים בהם שכרו את שירותיו של אות הקייטרינג שאתם חושבים עליו, או פשוט לבקש לבוא לאירוע הקרוב שהקייטרינג מספק בו שירותי הסעדה ולטעום מהאוכל שלו. לא תמיד זה אפשרי, אבל שווה לנסות.

 

סיכום

לסיכום, כשאתם באים לבחור את הקייטרינג המושלם לאירוע שלכם, שימו לב למחיר שהוא גובה, למידת המודעות שלו לשירותיות וכמובן לאיכות ולטעם של האוכל. אירוע טוב נמדד לא רק בעיצוב, אלא גם בהסעדה.

קייטרינג מושלם

באותו נושא