איך בוחרים דוכני מזון איכותיים לאירוע שלכם

המכנה המשותף לכל האירועים המוצלחים הוא לא אחר מאשר המזון. אוכל הוא אחד מהפרמטרים הכי חשובים לאירוע שלכם. בסופו של דבר, קהל האורחים שלכם יזכור לרוב כמה דברים נוספים, אך בראש ובראשונה יזכור איזה סוג אוכל היה באירוע שלכם והאם הוא היה טוב, איכותי וטרי. כיום מארגני אירועים מעדיפים להציב דוכני אוכל בגלל הביקוש של המוזמנים להסתובב בדוכנים ולהנות מאוכל מגוון, וגם לראות איך מכינים להם את האוכל ממש מול העיניים. איך מצליחים לבחור את דוכני האוכל האיכותיים ביותר לאירוע שלכם?

 

קייטרינג הגשה, או בר חופשי – במה בוחרים

למעשה, התכנון של דוכני מזון נעשה בהתאמה לסוג הקייטרינג שבחרתם לאירוע שלכם. אם בחרתם בקייטרינג אשר יגיש לאורחים שלכם את האוכל עד לשולחן, שימו לב להזמין דוכני מזון יחסית מצומם. אומנם לרוב, יש שירותי קייטרינג שמאפשרים הזמנה של שירות הגשה לשולחנות וגם דוכני מזון מפנקים במיוחד.

אם אתם בוחרים באפשרות של שירותי בר קייטרינג, יהיה דוכן מזון לכל פריט, אשר אותו פריט ידרוש הכנה או חימום. ישנם אירועים שיהיו גם שלושה מחוזרים של דוכני מזון, גם בבר הפתיחה, במנה העיקרית ובקינוחים.

 

דוכני מזון נפוצים באירועים

למעשה, הדוכנים שתבחרו בסוף תלויים בסוג האירוע שלכם. למשל, דוכני מזון שמאוד נפוצים באירועים כמו בר מצווה למשל, דוכני מזון של שניצלים, קבבים וצ׳יפסים יתאימו מאוד. בני נוער יתלהבו מאוד מסוג האוכל הזה ואין דבר יותר נחמד באוכל כזה, שיכינו להם אותו ממש על המקום.

באירועים כמו בת מצווה למשל, תוכלו למצוא דוכני מזון יותר חלביים, כמו למשל מרקים חלביים, פסטות, סלטים ומתוקים כמו פנקייקים. בדוכנים כמו יום הולדת, תוכלו למצוא דוכנים לנשנושים וחטיפים, כמו פופקורן וממתקים. באירועים כמו חתונות, תוכלו למצוא מגוון גדול שמתאימים לאורחים, לפי טעם אישי.

 

תכנון סוגי דוכני המזון

כמו כל דבר, תכנון מראש עושה סדר. במקרה הזה, עליכם לקבל החלטה והחליט מראש כמה דוכנים אתם הולכים להזמין לאירוע. אם אתם מזמינים את דוכני המזון בנוסף לשירותי קייטרינג, הזמינו דוכן אחד לכל 15 מוזמנים. ההמלצה שלנו היא לשמור על מגוון בדוכנים, כך שהאוכל יוכל להיות מגוון ולקלוע לטעם של מגוון יותר גדול של אנשים.

קחו לכם רגע, חשבו איזה סוגי מזון יוכלו להתאים לאורחים שלכם, לאחר מכן, בחרו את הסוגים שהכי חשובים לכם לפי כמות הדוכנים. הקפידו לבחור בדוכן אחד לפחות, מסוג מזון מסוים ונסו להיות מגוונים בבחירה שלכם.

 

לסיכום

בחירה של דוכנים צריכה להיות בחירה מושכלת, בין אם אתם בוחרים בשירות קייטרינג לאירוע שלכם ובין אם לא. סוג האוכל יהיה מותאם לפי סוג האירוע שלכם, אך עדיין, חשוב להקפיד להיות מגוונים בבחירה של סוגי המזון בדוכנים שלכם, כך תתנו לאורחים שלכם אופציות מגוונות, כך שתמיד יזכרו את האירוע שלכם כאירוע מוצלח ומגוון שייזכר לטובה.

נתח שלם

 

באותו נושא