איך בוחרים אלכוהול למנה בשרית?

אין צורך להמציא תירוץ כדי לגרום לישראלי להדליק מנגל, כל יום הוא סיבה למסיבה.

רגע לפני שאתם מדליקים אותו, צריך לעשות קפיצה אחרונה ולקנות שתייה חריפה שתוריד לכם את הסטייקים.

אם אתם לא יודעים מה כדאי להגיש לצידו, אנחנו כאן כדי לעזור.

הארוחה שלכם לא תהיה שלמה בלי אלכוהול, במיוחד כשמדובר בבשר. יש כמה סוגים של התאמות שאתם יכולים לעשות בין האוכל שאתם מגישים לבין השתייה שאתם מוזגים לצידו. שיקולים גיאוגרפיים, שילובים מעניינים וניגודים.

 

גיאוגרפיה – לא רק שיעור מכיתה ד'

אולי גיאוגרפיה נראית לכם לא רלוונטית לעולם הקולינרי, אבל תחשבו על זה רגע. יש דבר טוב יותר מלשתות יין צרפתי אדום וחזק לצד נתח משובח? או ללגום בירה כהה עם המבורגר טוב? שיקולים גיאוגרפיים מסייעים לכם להתאים את האוכל שלכם לשתייה על בסיס שנים של ניסיון. השתייה היא חלק בלתי נפרד מהאוכל ובמדינות מסיימות זה אפילו נחשב לעלבון להפריד בין השניים.

 

מיקס אנד מאץ'

ניגודים יכולים להיות בסיס מעולה להמצאות חדשות. למשל, להגיש יין אדום, יבש וחזק לצד פטה כבד מתקתק זה שילוב אלוהי (תנו לזה צ'אנס, לא תתחרטו). עם זאת, שילובים של מנות עדינות כמו קרפצ'יו לא מומלץ להגיש לצד אלכוהול עם טעם דומיננטי כמו וודקה. אם אתם בכל זאת רוצים להיות מקוריים וחדשניים, עצה שלנו – תטעמו לפני שאתם מגישים לאורחים.

 

ללכת על בטוח

ארוחה בשרית לעולם תשלב טוב עם יין אדום ובירה קלילה, זה תמיד יהיה שילוב מנצח. גם כאן חשוב לשים לב לא לתת לטעמים דומיננטיים מדי להשתלט על הטעם. אם אתם ממש אבודים, מוכר בחנות אלכוהול איכותית יפתור לכם את הדילמה הזו. בקשו ממנו המלצה, הסבירו את אופי הארוחה והרי לכם אלכוהול משובח באפס מאמץ.

 

כמות על פני איכות

כשמדובר בישיבה משפחתית או עם חברים שכוללת אלכוהול מבצעים זה שם המשחק. בסופו של דבר אתם רוצים שכולם יהנו, שכולם ישתכרו ושיהיה להם חמים בלב ובבטן. לקנות מגוון רחב של סוגי שתייה חריפה זו דרך מצויינת לרצות את כולם. כדי לרצות אתכם (ואת הכיס שלכם), לכו לאגף המבצעים של החנות. כי כל המוסיף אלכוהול לשולחן – הרי זה משובח!

 

רגע לפני שאתם קופצים לחנות

לא משנה על איזה סוג של שתייה תחליטו ללכת בסוף, הדבר החשוב ביותר שאתם צריכים לקחת בחשבון זה את הטעם האישי שלכם ושל הסועדים. לכו עם הלב שלכם, או יותר נכון עם החיך שלכם, הוא כבר ינחה אתכם לבקבוק הנכון. רק זכרו, בארוחה ישראלית אמיתית אין מצב שלא תהיה בירה על השולחן. כדי שחס וחלילה אחד האורחים שלכם לא ירווה את צמאונו במים, זה בלתי נסלח.

וויסקי

 

באותו נושא
מגשי אירוח
3 טיפים לבניית מגשי אירוח

מגשי אירוח יכולים להיות בדיוק הפתרון המושלם שאתם צריכים לאירוע הקרוב. מגשי אירוח נותנים את תחושת השפע המתבקשת שנרצה להעביר לאורחי האירוע שלנו, והדרך שלנו

קרא עוד »