אוהבים לעשות על האש? כדאי להכיר את המוצר שישפר לכם את החוויה

כשמדברים על חוויית הבשר על האש האולטימטיבית, מיד חושבים על ארגנטינה. במאמר נסביר כיצד תוכלו לייצר את החוויה הארגנטינאית בעצמכם. בלי טיסה ארוכה, ממש בחצר האחורית של ביתכם.

 

מה כל כך מיוחד בבשר על האש בסגנון ארגנטינאי?

נתחים גדולים שנצלים בגריל פחמים במשך שעות, עד שהם רכים ונמסים בפה, הם חלק מאוד מפואר ממסורת הבשר הארגנטינאית ששמה הולך לפניה. חלק מהייחוד של העל האש הארגנטינאי מיוחס לבשר המקומי בארגנטינה הגדל בתנאים יחודיים. ניתן להנות מבשר זה גם בארץ תודות לייבוא, אך החלק המשמעותי יותר של על האש ארגנטינאי הוא צורת הצלייה היחודית של הנתחים.

 

צורת הצלייה היחודית

צלייה ארגנטינאית טיפוסית נעשית כאשר רשת הגריל עליה נצלה הבשר, ממוקמת גבוה מעל הפחמים, בניגוד למנגל ישראלי טיפוסי בו הרשת יחסית קרובה לפחמים. המיקום הגבוה של הרשת מאפשר צלייה איטית שיכולה להימשך גם שעות רבות כך שהרקמות הפנימיות בנתחים גדולים יוכלו להתרכך היטב מבלי ששכבתו החיצונית של הבשר תישרף. רק גריל ארגנטינאי איכותי יכול לספק את צורת הצלייה היחודית הזו.

 

גריל ארגנטינאי

גריל ארגנטינאי, כפי שהסברנו, כולל רשת צלייה הממוקמת גבוה יותר מגריל פחמים רגיל. נוסף על כך, גריל ארגנטינאי באיכות גבוהה יכלול גם גוף קיבול פחם עמוק במיוחד, מאחר וצלייה ארוכת שעות של בשר דורשת פחם רב. גוף קיבול הפחם העמוק מאפשר צלייה אחידה על פני מילוי חוזר ונשנה של הפחמים, שעשוי להוביל לצלייה לא אחידה ובשר פחות רך.

 

מידע נוסף שחשוב לדעת אודות בשר על האש בסגנון ארגנטינאי

הנתח הרצוי

רבים חושבים שכאשר משתמשים במילה "אסאדו" הכוונה היא לנתח ספציפי אותו צולים, אולם המילה פירושה שיטת הצלייה הארגנטינאית עצמה, ולא הנתח. בשיטת הצלייה הזו ניתן לצלות מספר רב של נתחים, אולם הידוע ביותר הוא נתח צלעות בקר בחיתוך רוחבי. נתח זה גם זכה לשם הנרדף "נתח אסאדו" והוא ידוע בזמן צלייה ארוך למדי (שעתיים לפחות), במרקם סיבי ובטעם עשיר במיוחד.

 

התיבול

הצורה הקלאסית לתיבול בשר לעל האש ארגנטינאי – כלום! תופתעו לגלות, אך ארגנטינאים מאמינים שלבשר צריך להיות טעם של בשר ולא של שום דבר אחר. מידי פעם הבשר יתובל במלח, אך לרוב, על האש ארגנטינאי אמיתי יתן מקום של כבוד לטעמו הטבעי של הבשר ולא יכסה אותו בטעמים אחרים.

 

לסיכום

סגנון על האש ארגנטינאי יחודי משלל סיבות, אולם אחת מהסיבות המשמעותיות ביותר היא צורת צליית הבשר הממושכת שמתאפשרת באמצעות גריל ארגנטינאי ומייצרת נתחים גדולים ונימוחים להפליא. לפני רכישת גריל שכזה, חשוב לוודא שהוא כולל גוף קיבול פחם עמוק. בנוסף, מומלץ להתעמק בצורת התיבול המסורתית ובנתחים המומלצים על מנת לייצר חוויית בשר שאין שנית לה.

בשרים

 

באותו נושא
מגשי אירוח
3 טיפים לבניית מגשי אירוח

מגשי אירוח יכולים להיות בדיוק הפתרון המושלם שאתם צריכים לאירוע הקרוב. מגשי אירוח נותנים את תחושת השפע המתבקשת שנרצה להעביר לאורחי האירוע שלנו, והדרך שלנו

קרא עוד »